Post by tehhisareru on Mar 15, 2022 17:13:41 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode for mange edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Leo\u0027s Fortune 2022 version ▞▞▞
kan ikke håndtere "leter etter ressurser for å laste ned" Jeg kan ikke spille!
Vi kan bare spille første nivå (1)....på Marsmellow... Vil ikke laste ned på mobilnettverk eller Wi-Fi....
Bra spill. Hvorfor ikke gi en oppdatering til for full støtte med Android Q?
Jeg likte spillet veldig godt. Det var enestående. Det eneste problemet jeg hadde med den var at den var for kort. Jeg skulle ønske det var flere nivåer eller noe. Jeg vil ha mer innhold til den. Ellers, som jeg sa, var det enestående
Spillene er virkelig fantastiske, men jeg vil virkelig sette pris på en mute-knapp.
Spillet er ødelagt. Kan ikke gå forbi nivå 5 da boksen ikke vil gå opp rampen. Sløsing med spillepoeng.
Flott spill, med en herlig historie :-)
Leo's Fortune Pustolovske igre ifxe
Det er morsomme og kule effekter i det og bakgrunnen bra gode spill gutter.
Leo's Fortune Авантуристичке qmh
Jeg hater det fordi jeg ikke kan installere det for dere skapere
Kan ikke slå av musikk..
Jeg kjøpte et spill som jeg tilsynelatende ikke kan spille, jeg vil gå på andre trinn, men det er innhold som bør lastes ned, og det står konstant "nedlasting stoppet" selv om jeg er på wifi .... vær så snill
Real Cake Maker 3D Bakery ব্যাজ fedz
Utmerket spill. Mye moro.
Bra spill. Bare et mindre problem er med 120hz-enheter
Elsker det.
Bra spill. Sannsynligvis et av de beste spillene jeg har spilt for mobil.
Jeg har hatt dette spillet i noen uker nå, og det er i ferd med å bli avinstallert. Jeg har fullført tre nivåer på noen uker. Tre nivåer. Du prøver og prøver så må du bare forlate appen fordi nivået er så irriterende. Jaja.
Grafikken er rett på, men musikken trenger forbedring.. når musikken går i løkker er det en merkbar pause, noe som gjør opplevelsen billigere. Elsker bevegelsen og oppblåsende lyder! Gameplay er morsomt.
Flott for få nivåer, fikk deretter nedlasting Paused-feil og kan ikke fortsette. Sendt og mail og fikk aldri svar tilbake. Ikke kult. Til slutt svarte, og de sa, last ned på nytt via Wi-Fi, så får jeg alt. 2 orket i noen dager og problemet kom tilbake. Ikke kast bort pengene dine.
Spillet går ikke. For penger! Fiks og jeg oppdaterer anmeldelsen min
Grafikken er flott, spillingen er morsom og musikken er deilig. Noen klager? Idk, hovedpersonen ser ut som en Sesame Street-avvisning og får spillet til å se litt billig ut, men det er en mindre klage.
Søt og morsomt lite spill for å fordrive tiden. Synd det ikke er lenger. Min eneste klage ville være hvis jeg måtte ha en; De bør definitivt legge til flere nivåer til det, spesielt for prisen, og det er bare et enkelt mobilspill.
Flott grafikk, men det er kjedelig, beklager
Utrolig spill! Virkelig er! Buuut... Veldig kort. Slå den innen en time. Verdt pengene i gameplay, men ikke i tide, men prøver å gjøre det opp med sluttspillutfordringer. Utenom det er imidlertid spillet supermorsomt. Søt, flott grafikk, fantastisk historie, akkurat passe mye utfordring, det er moro for alle aldre! Jeg anbefaler alt i alt dette spillet, du vil ikke angre!
Dette er det beste spillet som spilles i Android med kontroller
Leo's Fortune Авантуристичке xdgb
Flott spill som jeg likte å spille. Likte preteritum. Alt for kort for pengene
Sier stadig å lete etter ressurser for å laste ned. Når jeg åpner appen, tvinges den til å lukkes. Det fungerer heller ikke på fane 3
fantastisk spill, men du kan ikke dempe musikken
Spillet er bra, men ikke verdt prisen
Kontrollene er uvanlige og ikke praktiske
Strålende spill, mye moro, vakker grafikk. Edit: har nettopp fullført spillet og det er deilig. Sjarmerende karakterer, vakker grafikk, historie og stemmeskuespill. Virkelig morsom mekanikk og spilling. Kan være frustrerende til tider, men ingenting timing, utholdenhet og en og annen 10 minutters pause kan ikke fikse! Utviklere er veldig sjenerøse med respawn-poeng. Gleder meg til å se en oppfølger og alt annet dette studioet gir ut. Veldig bra gjort!
Dette er et veldig morsomt spill, med flott spilling og mekanikk. Det er litt kort, men hvis du ikke har noe imot å bruke litt penger, er det et av de beste mobilspillene du kan få.
Flott, men støtter en gammel mål-API
Moro fra start til slutt.
Jeg kjøpte spillet for 2,99 og etter noen dager falt prisen på det til 0,75. Spillet er godt laget, med fin grafikk, men å kontrollere leo under vann er veldig vanskelig på samme måte som å gå gjennom noen deler av spillet.