Post by tehhisareru on Mar 15, 2022 17:36:15 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lär dig tyska ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lär dig tyska IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod för oändliga tokens ▞▞▞
▞▞▞ Lär dig tyska 2022 version ▞▞▞
Kraschar varje gång jag öppnar den
Jag älskade absolut den här appen. Problemet var att jag bara kunde göra en lektion plus den dagliga lektionen. $12 är för mycket att betala för en app. Jag önskar verkligen att jag kunde fortsätta i min takt. Kom inte ens tillräckligt långt för att lära sig något nytt. Besviken och avinstallerar.
vänligen installera inte denna applikation. När du väl har installerat detta för provversion kan du inte logga ut eller avsluta prenumerationen på den här applikationen. dina pengar dras från ditt konto. Så vänligen installera inte den här applikationen.
Jag gillar verkligen utseendet och sättet att lära mig men det skulle också vara bra att ha allt det jag lär mig i PDF på mitt språk på ena sidan och översättningen på en annan sida så att jag också skulle memorera orden medan jag är utan min telefon
Учіть німецьку - Mondly Освіта qpr
Blev klar med den första lektionen och en popup säger att du ska betala $15 för att lära dig snabbare och låsa upp alla 600 lektionerna. Jag antar att "gratis" betyder något annat på tyska. Och några andra frågor men det är allt. Allt annat du vill lära dig finns bakom en betalvägg
Fungerar INTE offline.
Utmärkt app, det har gjort att lära sig tyska så roligt!
Detta är väster om tid och data
Väldigt bra
Jag fick mitt abonnemang pausat i tre månader och applikationen debiterade mig igen efter att denna period avslutats utan ett enda meddelande. Om inlärningsmetoderna, för att vara ärlig, fann jag en gratisapplikation mycket bättre än den här.
Användarvänlig app, lätt att använda och tydligt uttal av ord.
Varning! De är lögnare! Denna app är inte gratis! När du tar 7 DAGAR GRATIS DEMO-version efter 7 dagar tar de automatiskt pengar från ditt konto! Och de återbetalar inte och svarar inte!
Не очень Ищу альтернативу или дополнение к мемрайз. Здесь звуковые сопровождение не качественные. Хотя программа обучения мне понравилась. Не возможно продвинуться дальше, пока не пройдёт определённое время или пока ты не купишь премиум. Про обучение офлайн я даже не говорю. Оценка 4 ,7 - откуда!?
Mycket bra och väldigt roligt.
kommer inte uppdatera för mig.
Jag vet inte varför vi ska lära oss ett språk vi måste betala, vi lär oss det. Ledsen att säga men Duolingo är mycket bättre än den här appen eftersom alla lektioner är gratis och det finns noveller till och med..
Mycket väl designad! Organiserad i ämnen, möjlighet att repetera vokabulären och se hur de presenterade verben är böjda. grattis!
inte mycket användbart inlärningsverktyg, substantiv är utan kön, betalningssystemet är inte transparent, scheman är ineffektiva för mig
Lektionerna är bra, appen kommer inte att sluta få min telefon att surra med dagliga aviseringar trots att den stängs av.
Det är inte en gratis app, jag blev vilseledd att ladda ner den.
Appen kan vara bra, men den annonseras som gratis och det är den inte.
Learn Russian Švietimas nhr
Gillar det mycket
alltför många meddelanden
Endast använt den här appen i cirka 5 minuter kommer att omvärderas senare.
Tummen upp
Appen är bra för att lära sig ett språk, men företaget bakom bryr sig inte om användare bara om pengar. Du kan se alla spela. En av de personerna bestämde sig för att börja kalla mig för att jag hela tiden gick före honom. Efter två veckor pågår det fortfarande. Jag har kontaktat företaget två gånger och inget svar. De bryr sig inte. I en värld med mobbare och integritetsproblem vill jag styra vem som kan se mig eller följa mig. I det här programmet spelar det ingen roll. Så se upp. Allt jag gjorde var att spela spelet och jag har blivit förolämpad och gjort narr av. Inget som motiverar att nämnas.
Learn German. Speak German การศึกษา xxp
Det verkar inte dåligt men det finns några misstag. Åtminstone en: "Wie Heißen sie" betyder inte "comment t'appelles tu ?" men "comment vous appellez vous ?"...jag gillar inte att lära mig misstag.....
Jag kan inte köpa prenumerationen.
Riktigt bra app men ibland laggar den till och bara klickar på allt på hela sjärmen snälla hjälp
Alltid nätverkets timeout öppnas inte
Kommer att fortsätta debitera dig när du har begärt avbokning!