Post by tehhisareru on Mar 15, 2022 17:49:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mapa Europy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mapa Europy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (oändliga nycklar) ▞▞▞
▞▞▞ Mapa Europy 2022 version ▞▞▞
Underbar app!
Det är en enkel och lättanvänd app.
Dud
Europe map Education luhp
Ok, jag kom på det och det är fantastiskt. En sak jag skulle vilja är att om all plats togs upp i simulering skulle länderna ta land från varandra. Också kanske lägga till territorier till Moldavien och Österrike.
Cool app för att sätta krig
Varför jobbar nkt....
DET HÄR ÄR Tråkigt VAD GÖR JAG
Tack för den nya uppdateringen!
Behöver en krigsfunktion för simuleringen. 👌
Mapa Europy শিক্ষা ibq
Det här är riktigt roligt att använda, du uppdaterar gränserna ofta och det är enkelt och fungerar generellt bra. Jag skulle vilja om du lade till fler provinser, medan jag vet att du gör det ofta och det är riktigt bra att det fortfarande finns mer att göra, jag tror att i Moldavien, Ungern, Polen, Tjeckien och Slovakien skulle kunna göra med arbete och kanske på nationen skapare kan du göra en pixelkonstflagga, detta är bara några av mina idéer men jag använder det ofta och tycker om att stöka om, skulle rekommendera till kartläggare.
Dark Knight
Dumb Ways to Die Santai syy
Mapa Europy Освіта gxv
Lägg till Jersey och Guernsey
Varje gång 8 försöker starta den kraschar den omedelbart
Spelet är bra överlag, men modifiering av landets namn, flagga och ideologi skulle vara ett bra tillägg. Så, ett exempel är Ryssland som reformerar Sovjetunionen, ändrar dess flagga och ideologi. Ett annat bra tillägg är att kunna skapa nya länder från grunden, till exempel en nybildad alternativ republik eller motstånd i ett land som genomgår någon form av revolution.
Mapa Europy Təhsil xjll
Kan du lägga till ett alternativ för att ändra ideologi. Till exempel kommunism
Bra men ett problem. Jag har försökt lägga till ett nytt land med en bitmap 8x5 flagga, men flaggan visas inte.
Trevligt jag önskar att du kan lägga till som gamla landsflaggor som tyska imperiet Sovjetunionen Österrike-Ungern Åh kan du lägga till alternativet att ockupera varje nation som i USA-kartan
Varför skulle du inaktivera den fullständiga versionen. det är vad folk vill ha.
Mapa Europy Obrazovanje hca
Tack för att du fick det att fungera nu! Jobbar på Android 10.